Visum - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Pascal - WaarBenJij.nu Visum - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Pascal - WaarBenJij.nu

Visum

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

15 Mei 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hallo daar!

Voor je het weet vliegen 6 maanden voorbij en moet je binnenkort je werkvergunning verlengen. In augustus loopt mijn corperate work permit af en om natuurlijk hier te blijven (en een boete te voorkomen) moet je dus weer gaan verlengen. Omdat het bedrijf waarvoor ik mij onlangs een 5 jarig contract heeft gegeven is het makkelijker om een 5 jarig general work permit te regelen.

Zuid Afrika houd van veel papier werk dus ik heb ook onglangs weer ongeveer 50+ pagina's gekregen, wanneer ik tijd heb moet ik ook (alweer) een radiologisch en medisch raport (gaat me weer geld kosten) regelen. Ook moet ik langs het politiebureau om een police clearance te halen (vinger afdrukken enzo). Juppie.

Voor de rest gaat het wel goed met mij en mijn vriendin. TK heeft begin juni examens, dus veel zie ik haar deze maand helaas niet. Maar in juni (na de examens) heeft ze weer alle tijd voor mij.

De foto's die je hieronder ziet zijn van een dagje Monte Casino. Dit is een soort van overdekte casino/winkelcentrum/entertainment plaats. Helemaal nagebouwd natuurlijk.