Bungee jump en zuipen! (Dag 84) - Reisverslag uit Krakau, Polen van Pascal - WaarBenJij.nu Bungee jump en zuipen! (Dag 84) - Reisverslag uit Krakau, Polen van Pascal - WaarBenJij.nu

Bungee jump en zuipen! (Dag 84)

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

03 November 2015 | Polen, Krakau

Geweldige weekend gehad! Vrijdag avond samen met mijn vriendin (Aleksandra) wezen drinken met collega's. De volgende dag iets gedaan wat al erg lang op mijn to do lijst stond: Bungee Jumpen! Voor 130zl kun je vanaf 90 meter hoog vanuit een kraan springen. Een geweldige ervaring!

Diezelfde avond ben ik ook weer gaan stappen met vrienden, karoake (gezongen natuurlijk). En veel gedronken. Ik begin langzaam op een pool te lijken haha.

Gisteren (Zondag), mijn vriendin uit eten genomen. Moo Moo steak club, maar deze was belachelijk slecht. Aangebrand vlees, onvriendelijk persoonlijk, uiteindelijk korting gekregen maar alsnog ontevreden weg gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascal

Welkom op mijn reisdagboek! Ik ben een wereldreiziger, ik heb bijvoorbeeld in Johannesburg, Zuid Afrika verbleven. Nu Woon ik in Krakau, Polen!

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9597

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Wonen en werken in Polen!

01 April 2015 - 06 April 2015

Brussel en Antwerpen

13 December 2013 - 30 Januari 2015

Werken in Zuid Afrika

Landen bezocht: