Even naar huis (Dag 131) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Pascal - WaarBenJij.nu Even naar huis (Dag 131) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Pascal - WaarBenJij.nu

Even naar huis (Dag 131)

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

30 December 2015 | Nederland, Nijmegen

Na een bepaalde tijd begin je natuurlijk wel een beetje je huis in Nederland te missen, en wat je doe als de feestdagen er weer aan beginnen te komen? Precies je boekt een vlucht en gaat even 1 weekje naar huis toe. Precies wat ik dus gedaan heb.

Van 17 tot en met 22 december heb ik weer eens mijn ouders, familie en vrienden bezocht, was erg gezellig. Natuurlijk heb ik ook een boel Nederlands voedsel mee terug genomen. Achteraf had ik wel iets meer kunnen nemen, ach voor de volgende keer.

Met Ola en ik gaat alles nogsteeds goed, in Maart hebben we als plan om Budapest te bezoeken.

Pascal

Welkom op mijn reisdagboek! Ik ben een wereldreiziger, ik heb bijvoorbeeld in Johannesburg, Zuid Afrika verbleven. Nu Woon ik in Krakau, Polen!

Actief sinds 15 Jan. 2014