Wieliczka (Dag 69) - Reisverslag uit Wieliczka, Polen van Pascal - WaarBenJij.nu Wieliczka (Dag 69) - Reisverslag uit Wieliczka, Polen van Pascal - WaarBenJij.nu

Wieliczka (Dag 69)

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

19 Oktober 2015 | Polen, Wieliczka

Afgelopen paar weken enorm druk geweest, heb hier nu een erg leuke meid leren kennen (Aleksandra), de laatste weken eigenlijk alleen maar met haar uit geweest.

Het mooiste dat we gezien hebben van de afgelopen weken is toch we de zout mijnen in Wieliczka, een gigantische ondergrondse mijn van 90-130 meter diep met een gangenstelsel van wel 300km. Een kaartje is wel prijzig (80zl) en om foto's te mogen maken moet je nogmaal 10zl extra aftikken, maar het is het wel waard.

Ik heb samen met Aleksandra de tourist route gelopen, ongeveer 3km lang, duurt 2,5 uur. Ik heb erg genoten!

Ik kan Aleksandra trouwens nu mijn vriendin noemen, en zij noemt natuurlijk mij haar vriend ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascal

Welkom op mijn reisdagboek! Ik ben een wereldreiziger, ik heb bijvoorbeeld in Johannesburg, Zuid Afrika verbleven. Nu Woon ik in Krakau, Polen!

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 9627

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Wonen en werken in Polen!

01 April 2015 - 06 April 2015

Brussel en Antwerpen

13 December 2013 - 30 Januari 2015

Werken in Zuid Afrika

Landen bezocht: