Business trip naar Copenhagen (Dag 192) - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Pascal - WaarBenJij.nu Business trip naar Copenhagen (Dag 192) - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Pascal - WaarBenJij.nu

Business trip naar Copenhagen (Dag 192)

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

02 Maart 2016 | Denemarken, Kopenhagen

Zo, tijdje niet zoveel geschreven omdat ik nogal druk was met het nieuwe Estee Lauder Project, vorige week heeft het werk mij samen met een collega op reis gestuurd naar Kopenhagen in Denenmarken, om wat meer info te verzamelen van de kantoren in de Nordics.

Dus mocht ik 6 dagen even naar Kopenhagen gaan! De vlucht erheen ging vrij soepel, maar de reis zelf was helaas geen vakantie, veel gewerkt tot laat, en in de avond weinig tijd om zelf de stad te verkennen.

Die zaterdag ben ik ook naar Malmo in Zweden geweest, helaas niet echt prettig gegaan, omdat ik in de trein richting malmo door de grens controle er uit was gehaald. Schijnbaar zijn Nederlanders nogal snel verdacht.

Na een volledige check (inclusief uitkleden in een koude cel) mocht ik weer gaan, excuses konden er niet vanaf..

In Malmo heb ik zelf 3 uur rondgelopen, leuk stadje, maar niet echt veel te doen. Daarna ben ik weer terug naar Kopenhagen gegaan om vervolgens mijn vlucht naar Krakau (via Frankfurt) te nemen.

Met mijn vriendin gaat alles nog goed, tijdens het paasweekend ga ik met haar naar haar ouders. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pascal

Welkom op mijn reisdagboek! Ik ben een wereldreiziger, ik heb bijvoorbeeld in Johannesburg, Zuid Afrika verbleven. Nu Woon ik in Krakau, Polen!

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9606

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2015 - 31 Augustus 2015

Wonen en werken in Polen!

01 April 2015 - 06 April 2015

Brussel en Antwerpen

13 December 2013 - 30 Januari 2015

Werken in Zuid Afrika

Landen bezocht: